intel-ისძირითადიკურსისმიზნებიდამოლოდინებიგანვსაზღვრეთ. გავეცანითძირითადპროგრამას- Essention-ს. მოდული 1- პროექტებითსწავლება -ესჩვენიგზამკვლევი იყო.ტექსტზემუშაობისასგავეცანით,როგორუნდამოვნიშნოთტექსტშიფრაზებიფერებით, ჩავნიშნოთსანიშნითანგავაკეთოთკომენტარი. შევისწავლეთპორტფოლიოსაწყობა. პორტფოლიოშიარსებულისაქაღალდეებისშექმნათითოეულიმოდულისმასალებისშესანახად. მიმოვიხილეთ სასწავლო კვლევები,სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონი. მივიღეთსაშინაოდავალება: 1)გავეცნოთპროექტისგეგმისშაბლონს, 2)პორტფოლიოსრუბრიკასადაპროექტისპორტფოლიოებისნიმუშებს.3)გავეცნოთ 21-ესაუკუნისუნარ-ჩვევებს, 4)გავეცნოთპროექტებისნიმუშებს.
მესამე დღე განვიხილეთ კითხვის დასმის სხვადასხვა ტექნიკა; დავხვეწეთ პრეზენტაციები, დოკუმენტები და ბლოგის გვერდები; ვისაუვრეთ, როგორ გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები სასწავლო პრაქტიკის გასაუმჯობესებლად;
ჩვნი სკოლის ეკო-კლუბი უერთდება არასამთავრობო ორგანიზაცია „ეკოხედვა/EcoVision” და გარემოსდაცვითი ინფორმაციისა და განათლების ცენტრის მიერ გამოცხადებულ ვიდეო გზავნილების კონკურსს სკოლებისთვის. აღნიშნულ კონკურსთან დაგავშირებით, მომზადდა ვიდეო ენერგოდაზოგვავის თემაზე.